Dedykowane funkcjonalności dla poszczególnych działów w firmie oparte o CRM.
Możliwość wprowadzania danych do systemu bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, które następnie autoryzowane są przez użytkowników po stronie centrali.
Generowanie dokumentów sprzedażowych bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych na podstawie wprowadzonych danych o kliencie.
Zdalne zarządzanie stanem magazynowy i rozliczanie instalowanych u klienta urządzeń.
Możliwość zbierania punktów za zakupy w modelu 1:1 lub z automatycznym przeliczaniem dodatkowych punktów w skonfigurowanych dniach i godzinach.
Punkty mogą być zbierane zarówno w kanale sprzedaży stacjonarnej, jak i sprzedaży internetowej.
Dostęp do aplikacji webowej umożliwiającej zarządzanie punktami, kartami oraz bazą użytkowników (zgodność z wymogami RODO).
Możliwość zabierania punktów po podaniu numeru telefonu, okazaniu karty lub wybranych danych zarejestrowanego klienta.
Aplikacja mobilna dla serwisanta umożliwiająca odnotowywanie prac serwisowych w postaci zdjęć, opisów i protokołów. Podgląd i oznaczanie wymiany sprzętu w lokalizacji Klienta oraz Generowanie wycen i ofert.
Kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia szybką wymianę informacji pomiędzy pracownikiem w terenie a centralą. Aplikacja webowa umożliwia podgląd aktualnych prac pracowników. Moduł fakturujący umożliwia w trybie online rozliczenie z Klientem za wykonane prace.
Platforma internetowa pozwala na generowanie raportów, zarządzanie serwisantami oraz dokumentację sprzętu Klienta.
Aplikacja webowa umożliwiająca między innymi zarządzanie magazynem produktów, działaniami serwisowymi, instalowanym sprzętem i oprogramowaniem.
APrzydzielanie prac serwisantom i rozliczanie z czasu pracy oraz przydzielonego sprzętu.
Aplikacja mobilna na smartfony oraz tablety, umożliwiająca ewidencjonowanie wykonywanych przez serwisanta działań oraz prowadzenie dokumentacji w sposób elektroniczny.
Interfejs API, umożliwiający partnerskim firmom wykonywanie transakcji bezpośrednio z systemu naszego Klienta.
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym, aby zapewnić płynne działanie i minimalny czas oczekiwania dla użytkowników oraz mechanizmy uwierzytelniania i szyfrowania, zapewniające ochronę poufnych informacji podczas przetwarzania transakcji poprzez API.
Rozwiązanie generuje automatycznie faktury na podstawie przetworzonych transakcji, eliminując ryzyko błędów ludzkich i przyspieszając proces rozliczeń.
Przepływ dokumentów księgowych pomiędzy systemem Klienta a zewnętrznym systemem księgowym.
Narzędzie do monitorowania i analizy przepływu transakcji, umożliwiając Klientowi kontrolę nad procesami handlowymi między naszym Klientem a jego partnerami biznesowymi.