Projekty

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ ORAZ BAZĄ DANYCH KLIENTÓW

Dedykowane funkcjonalności dla poszczególnych działów w firmie oparte o CRM.

Możliwość wprowadzania danych do systemu bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, które następnie autoryzowane są przez użytkowników po stronie centrali.

Generowanie dokumentów sprzedażowych bezpośrednio przez przedstawicieli handlowych na podstawie wprowadzonych danych o kliencie.

Zdalne zarządzanie stanem magazynowy i rozliczanie instalowanych u klienta urządzeń.

SERWIS DO AUTOMATYCZNEGO ZARZĄDZANIA PROGRAMAMI LOJALNOŚCIOWYMI (LOJALKI.PL)

Możliwość zbierania punktów za zakupy w modelu 1:1 lub z automatycznym przeliczaniem dodatkowych punktów w skonfigurowanych dniach i godzinach.

Punkty mogą być zbierane zarówno w kanale sprzedaży stacjonarnej, jak i sprzedaży internetowej.

Dostęp do aplikacji webowej umożliwiającej zarządzanie punktami, kartami oraz bazą użytkowników (zgodność z wymogami RODO).

Możliwość zabierania punktów po podaniu numeru telefonu, okazaniu karty lub wybranych danych zarejestrowanego klienta.

SYSTEM ZARZĄDZANIA PRACAMI SERWISOWYMI: MOBILNA APLIKACJA I PLATFORMA WEBOWA

Aplikacja mobilna dla serwisanta umożliwiająca odnotowywanie prac serwisowych w postaci zdjęć, opisów i protokołów. Podgląd i oznaczanie wymiany sprzętu w lokalizacji Klienta oraz Generowanie wycen i ofert.

Kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia szybką wymianę informacji pomiędzy pracownikiem w terenie a centralą. Aplikacja webowa umożliwia podgląd aktualnych prac pracowników. Moduł fakturujący umożliwia w trybie online rozliczenie z Klientem za wykonane prace.

Platforma internetowa pozwala na generowanie raportów, zarządzanie serwisantami oraz dokumentację sprzętu Klienta.

DEDYKOWANY SYSTEM ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM

Aplikacja webowa umożliwiająca między innymi zarządzanie magazynem produktów, działaniami serwisowymi, instalowanym sprzętem i oprogramowaniem.

APrzydzielanie prac serwisantom i rozliczanie z czasu pracy oraz przydzielonego sprzętu.

Aplikacja mobilna na smartfony oraz tablety, umożliwiająca ewidencjonowanie wykonywanych przez serwisanta działań oraz prowadzenie dokumentacji w sposób elektroniczny.

SYSTEM PRZETWARZANIA TRANSAKCJI I ROZLICZEŃ KLIENTÓW

Interfejs API, umożliwiający partnerskim firmom wykonywanie transakcji bezpośrednio z systemu naszego Klienta.

Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym, aby zapewnić płynne działanie i minimalny czas oczekiwania dla użytkowników oraz mechanizmy uwierzytelniania i szyfrowania, zapewniające ochronę poufnych informacji podczas przetwarzania transakcji poprzez API.

Rozwiązanie generuje automatycznie faktury na podstawie przetworzonych transakcji, eliminując ryzyko błędów ludzkich i przyspieszając proces rozliczeń.

Przepływ dokumentów księgowych pomiędzy systemem Klienta a zewnętrznym systemem księgowym.

Narzędzie do monitorowania i analizy przepływu transakcji, umożliwiając Klientowi kontrolę nad procesami handlowymi między naszym Klientem a jego partnerami biznesowymi.

Kontakt

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. [Zamknij]